Jan Duben

Jako profesionální zvukař působí v oboru již od roku 1986.

Byl hlavním zvukařem hudebních kapel Marsyas, C. K. Vokal, Nerez, Kryštof, Tata Bojs nebo Priessnitz. Měl na starost ozvučení velkých tour i zahraničních interpretů jako Jethro Tull, Carl Cox a Vanessa Mae. V České republice byl prvním, kdo začal pro svou práci používat digitální zvukové pulty.

Jeho firma Duben Sound Company, působící na trhu již od roku 1990, zastřešovala celková technická řešení předních hudebních festivalů a akcí (např. Trutnov, Rock for People, Colours of Ostrava). V letech 1999–2001 realizoval pro Českou televizi technické zajištění vůbec prvních živých vstupů kapel ve vysílání Studia 6.

Jan je díky svým rozsáhlým zkušenostem vyhledávaným odborným konzultantem a je supervizorem technického zajištění významných kulturních a společenských událostí, rozhlasových a televizních přenosů.

Petr Voříšek

Petr Voříšek je respektovanou osobností v oblasti českého světelného designu.

Studoval obor ekonomika a elektro a díky svým zkušenostem ze zahraničních stáží v Londýně (British Council Light, 1993) a Berlíně (MAPA Light Laboratory, 1999) se z něj brzy stal etablovaný světelný designer. Petr Voříšek pracoval z počátku jako technik a osvětlovač, později jako autor světelného designu vznikajících představení v řadě českých divadel.

V roce 1997 založil vlastní firmu WD LUX, která se stala nejobětavější soukromou firmou podporující divadelní, taneční i nezávislou tvorbu. Jeho společnost navrhuje a realizuje divadelní technologie pro klasická divadla i nové divadelní prostory a studiové scény (Ponec, Hadivadlo, NOD, Rubín aj.). Zajišťuje také technickou produkci našich předních divadelních a tanečních festivalů jako TANEC PRAHA, 4+4 dny v pohybu, Pražský festival německého jazyka, Divadelná Nitra a Letní Letná. V neposlední řadě podporuje nezávislé české projekty a festivaly (Kašparův kolínský mimoriál, Hybaj ho!, NextWave, Konfrontace,  PQ, projekt Srdce aj.).

V současné době působí Petr rovněž jako vedoucí jevištního provozu Nové scény Národního divadla v Praze. Mimo své projekty vede světelné semináře pro studenty DAMU, HAMU, Institutu světelného designu, pedagogy ZUŠ či účastníky divadelních, nonverbálních či tanečních festivalů. Petr Voříšek je mnohými považován za patrona českých divadelních osvětlovačů.

Jiří Šimek

Herec, performer a tvůrce multimediálního obsahu.

Jan Šimek je absolventem katedry Alternativního a loutkového divadla v atelieru herectví u Petry Tejnorové na pražské DAMU. Jako herec a performer hostuje v nezávislých divadelních projektech a účinkuje ve filmech i v televizi. Ve své autorské tvorbě se zabývá zejména souhrou fyzického divadla, tance, improvizace slam poetry a nových médií.

Je spoluzakladatelem platformy UFFTENZIVOT.CZ, v rámci které se věnuje produkci trailerů a videoprojekcí k divadelním inscenacím.

Od roku 2015 je tvůrcem obsahu pro pražské Studio ALTA, kde vytváří široké spektrum videí pro web a sociální sítě.

Patrik Sedlák

Profesionální lightdesigner, který působí v oboru již 19 let.

Od roku 1999 se věnoval svícení divadelních představení v pražkém divadelním experimentálním prostoru NoD. V roce 2008 přešel do pražského divadla Archa, kde působí dodnes. Zde se kromě lightdesignu představení věnuje i svícení koncertů, eventů a televizních přenosů. V rámci divadla Archa se podílel např. na lightdesignu tanečních projektů Věry Ondrašíkové, Lenky Vagnerové či souboru na Nanohach, pravidelně spolupracuje is výtvarníkem a performerem Petrem Niklem.

Dlohodobě se podílel projektu Aerofilms Cinema Royal, již pět let působí v týmu mezinárodního audiovizuálního festivalu Lunchmeat. Petrik Sedlák je autorem lightdesignu koncertů Vladimíra 518 nebo narozeninové tour kapely Kašpárek v rohlíku.

Josef Kortan

Hostující lektor, specialista na video a videomapping. Vystudoval obor počítačové grafiky a interakce na pražské ČVUT, studoval též na LUGG, světově uznávaném oddělení počítačové grafiky ve švédském Lundu. Je členem uskupení BLACK DIVISION (videomapping) a od roku 2016 také součástí skupiny INITI, kde se věnuje spojování her s projekčním mapováním. Podílí se na vývoji aplikací a AV řešení pro pražské Centrum architektury a městského plánování (CAMP).

Adriana Světlíková

Ředitelka neziskovky Nová síť, ředitelka mezinárodního festivalu nového divadla Malá inventura. Koordinátorka programů Networking a Kulturní Advokacie v kulturní neziskovce Nová síť, koordinátorka Visegradského programu uměleckých rezidencí VARP-PA pro ČR, členka grantové komise MKČR.

Vystudovala Katedru teorie kultury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 2000- 2002 působila jako hlavní produkce  divadla A studio Rubín, 2002-2008 ředitelka divadla NABLÍZKO / Malé Nosticovo divadlo na Kampě/ s celoročním provozem /, produkovala více než 20 divadelních premiér a je producentkou filmu Der Hermann, Das Lipnik. Od roku 2009 ředitelka festivalu Malá inventura a programová koordinátorka evropského networku DNA. Iniciátorka udílení cen Česká divadelní DNA za mimořádný přínos, rozvoj a podporu oboru nového divadla. Od roku 2012 je členkou grantové komise MKČR pro profesionální divadlo, podílí se na přednáškách či rozborových seminářích, působí jako mediátorka, koučka a konzultantka kulturních projektů v regionech ČR.